Ημέρες Γευσιγνωσίας» από τις 4 έως 8 Μάϊου 2022 στο Τορόντο
O ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ στο πλαίσιο του προγράμματος προώθησης της ΦΕΤΑΣ ΠΟΠ στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά, υλοποίησε τη δράση «Ημέρες γευσιγνωσίας – Προώθηση σε σημεία πώλησης (POS) στο Τορόντο του Καναδά», τo διάστημα από 4 έως 8 Μάϊου 2022.
Στο πλαίσιο των ενεργειών προώθησης διανεμήθηκαν δωρεάν δείγματα φέτας ΠΟΠ και ενημερωτικά φυλλάδια σε καταναλωτές, σε τριάντα ένα (31) καταστήματα super market στο Τορόντο, (σύνολο 155 ήμερη προώθηση) με στόχο την προσέλκυση νέων καταναλωτών, τη παγίωση της σχέσης με παλιούς καταναλωτές, την ενίσχυση της μεταστροφής στη ζήτηση από τις απομιμήσεις στο αυθεντικό προϊόν και την αύξηση της προβολής και των πωλήσεων της αυθεντικής ΦΕΤΑΣ ΠΟΠ.
Ημέρες Γευσιγνωσίας» από τις 7 έως τις 12 Μαρτίου 2022 σε 11 καταστήματα Σούπερ Μάρκετ στο Βερολίνο
Η προωθητική ενέργεια περιλάμβανε:
• Δωρεάν διανομή συσκευασμένων ατομικών δειγμάτων ΦΕΤΑΣ ΠΟΠ από έμπειρους promoters
• Ειδικά κατασκευασμένο stand, επισημασμένο με την οπτική ταυτότητα και τα μηνύματα της εκστρατείας
• Διανομή ενημερωτικού διαφημιστικού φυλλαδίου για τη ΦΕΤΑ ΠΟΠ
• Ενημέρωση των καταναλωτών για την αυθεντικότητά καθώς και για τα μοναδικά και απαράμιλλα χαρακτηριστικά της ΦΕΤΑΣ ΠΟΠ
Στόχος της δράσης ήταν η προσέλκυση νέων καταναλωτών, η παγίωση σχέσεων με καταναλωτές της Φέτας ΠΟΠ, η ενίσχυση της μεταστροφής
στη ζήτηση του αυθεντικού προϊόντος και η γενική αύξηση της ζήτησης και προβολής της φέτας μέσα από τη στοχευμένη διανομή δειγμάτων και
φυλλαδίων. Οι αλυσίδες οι οποίες επιλέχθηκαν είναι η Edeka και η Rewe που είναι οι δύο μεγαλύτερες αλυσίδες σουπερμάρκετ της Γερμανίας,
έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της γερμανικής αγοράς και τον μεγαλύτερο αριθμό πελατών, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη αποτελεσματικότητα της
δράσης. Τα καταστήματα επισκέφτηκαν εκπρόσωποι του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ καθώς και ο κος Θεόδωρος Ξυπολιάς, Γενικός Σύμβουλος ΟΕΥ
Προξενείου Βερολίνου (Minister Counselor Economic and Commercial Affairs).
Συμμετοχή στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας Taste of Paris 2021
Τι είναι η Φέτα ΠΟΠ; Σε τι διαφέρει από τα άλλα λευκά τυριά; Γιατί να την επιλέξω;
Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προώθησης της Φέτας ΠΟΠ ‘Feta PDO. Let’s get real!’*, το οποίο υλοποιεί ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ στις αγορές της Γαλλίας της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, επέστρεψε δυναμικά για να δώσει απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, με μία άκρως επιτυχημένη συμμετοχή στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας Taste of Paris 2021, μετά από μία περίοδο αναστολής των δράσεων εξαιτίας της πανδημίας Covid-19. Επαγγελματίες του χώρου της εστίασης, chefs, foodbloggers και όλος ο κόσμος της ευρωπαϊκής γαστρονομίας συναντήθηκαν από τις 16 έως τις 19 Σεπτεμβρίου 2021, στο Grand Palais Éphémère του Παρισιού για ένα μοναδικό ταξίδι στη μαγειρική και στη γεύση.
Η εκδήλωση για την προώθηση της Φέτας ΠΟΠ προσέλκυσε το ενδιαφέρον πολλών επισκεπτών, προβάλλοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του αυθεντικού προϊόντος μέσω του Masterclass live cooking show, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου, από την Πρέσβειρα της σύγχρονης ελληνικής κουζίνας και διακεκριμένη chef από τον θεσμό γαστρονομίας Gault & Millau της Γαλλίας, Ντίνα Νικολάου.
Κατά την έναρξη της εκδήλωσης, χαιρετισμό απηύθυνε ο κ. Εμμανουήλ Στάντζος, Γενικός Σύμβουλος ΟΕΥ Α΄ στην Πρεσβεία της Ελλάδος στο Παρίσι και τη σκυτάλη πήρε η σεφ Ντίνα Νικολάου, η οποία μίλησε για το μοναδικό τρόπο παρασκευής του τυριού Φέτα ΠΟΠ και ευαισθητοποίησε το κοινό αναφορικά με το γεγονός ότι η ευρωπαϊκή Φέτα ΠΟΠ είναι η μόνη αυθεντική φέτα και παράγεται αποκλειστικά στην Ελλάδα!
Στη συνέχεια, η σεφ δημιούργησε παραδοσιακές συνταγές συνδυασμένες με μοντέρνα δημιουργική κουζίνα, με τη Φέτα ΠΟΠ να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο, καθώς αποτελεί ένα βασικό συστατικό της σύγχρονης γαστρονομίας. Στο τέλος της παρουσίασης, το κοινό είχε την ευκαιρία να γευτεί τη Φέτα ΠΟΠ στις ατομικές μερίδες των συνταγών που μοιράστηκαν αλλά και να πάρει ατομικά δείγματα Φέτας ΠΟΠ για πειραματισμό στην κουζίνα. Φωτογράφηση της εκδήλωσης έγινε από τον Yohann BOREL.
Για περισσότερες πληροφορίες, για νέες προωθητικές δράσεις αλλά και για νόστιμες συνταγές με φέτα επισκεφτείτε το site μας www.fetapdo.eu
Ακολουθήστε μας στα παρακάτω social media για να ενημερώνεστε για όλα τα νέα και τις δράσεις του προγράμματος.
Facebook: www.facebook.com/fetapdo
Instagram: www.instagram.com/fetapdo
À bientôt!
Οι κύριοι στόχοι των προγραμμάτων είναι:
1. Η παροχή πληροφοριών και η αύξηση της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών, σχετικά με το γεγονός ότι η Φέτα ΠΟΠ είναι η μοναδική αυθεντική Φέτα και ως τέτοια παράγεται στην Ελλάδα:
|
2. Να επιτευχθεί αύξηση στις εξαγωγές της Φέτας ΠΟΠ:
|
Τα τετρασέλιδα διαφημιστικά έντυπα που δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες των προγραμμάτων προώθησης της φέτας στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά, καθώς και στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας και της Γερμανίας φαίνονται παρακάτω:
![]() |
![]() |
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των προγραμμάτων προώθησης της φέτας στο εξωτερικό: http://www.fetapdo.eu/
Από 10 -14 Απριλίου 2019 σε 10 καταστήματα της αλυσίδας Sobeys στο Τορόντο του Καναδά για 40 μέρες συνολικά, υλοποιήθηκε η δράση «Ημέρες γευσιγνωσίας – Προώθηση σε σημεία πώλησης (POS)». Δωρεάν δείγματα φέτας ΠΟΠ διανεμήθηκαν, με στόχο την προσέλκυση νέων καταναλωτών, την παγίωση σχέσεων με παλιούς καταναλωτές της φέτας ΠΟΠ, την ενίσχυση της μεταστροφής στη ζήτηση (από τις απομιμήσεις στο αυθεντικό προϊόν) και τη γενική αύξηση της ζήτησης και προβολής της φέτας μέσα από τη διανομή δωρεάν δειγμάτων και φυλλαδίων. Κατά τη διάρκεια της δράσης ένα εκθετήριο και ένα banner με την οπτική ταυτότητα και τα μηνύματα της εκστρατείας τοποθετήθηκαν στα σημεία πώλησης, όπου ένα άτομο υπεύθυνο προώθησης (promoter) προσέφερε στους καταναλωτές φέτα ΠΟΠ, τους ενημέρωνε για την αυθεντικότητά του, καθώς και για τα μοναδικά και απαράμιλλα χαρακτηριστικά του, και διένειμε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο και ένα δωρεάν δείγμα του προϊόντος. |
Εκδήλωση τύπου πραγματοποιήθηκε στις 10 Απριλίου 2019 στο εστιατόριο Soula's του Τορόντο, με 100 προσκεκλημένους διαμορφωτές κοινής γνώμης, γαστρονόμους, δημοσιογράφους εξειδικευμένους σε θέματα υγείας και διατροφής και bloggers. Το μενού περιελάμβανε τρία πιάτα, με βάση τη Φέτα ΠΟΠ και συνδυάστηκε με την Καναδική κουζίνα. Σκοπός της δράσης ήταν οι προσκεκλημένοι να εξοικειωθούν με το μήνυμα του προγράμματος ώστε να το μεταβιβάσουν και σε άλλα ακροατήρια. Ομιλητές ήταν ο πρόεδρος του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ κ. Νικόλαος Κατής, ο Ελληνοκαναδός chef Chris Kalisperas και εκπρόσωποι της NOVACERT. |
Από 03 έως 17 Απριλίου 2019 υλοποιήθηκε η δράση «Εβδομάδες ειδικών προσφορών στα εστιατόρια», σε συνεργασία με δέκα (10) εστιατόρια στο Τορόντο για περίοδο 2 εβδομάδων ανά εστιατόριο. |
Εκδήλωση τύπου με 100 προσκεκλημένους διαμορφωτές κοινής γνώμης, γαστρονόμους, και δημοσιογράφους, πραγματοποιήθηκε στις 09 Απριλίου στον πολυχώρο/εστιατόριο Battery Gardens, στη Νέα Υόρκη. Οι ομιλητές ήταν ο Πρόεδρος του ΓΕΩΤΕΕ κ. Μάμαλης Σπύρος, ως εκπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ, η Chef Vasiliki Vourliotaki και ο κ. Ταμπαρόπουλος Δημήτριος, υποδιευθυντής της NOVACERT. |
Η δράση «Εβδομάδες ειδικών προσφορών στα εστιατόρια» υλοποιήθηκε σε 16 εστιατόρια της Νέας Υόρκης, από 5 έως 19 Απριλίου 2019. |
Η δράση «Ημέρες γευσιγνωσίας – Προώθηση σε σημεία πώλησης (POS)» στις ΗΠΑ, υλοποιήθηκε από 11 έως στις 13 Μαΐου 2019 (3 ημέρες) σε 15 καταστήματα των Fairway και 5 καταστήματα των Market Basket στις πόλεις New York, New Jersey και στην περιοχή New England των ΗΠΑ. Τα καταστήματα που επιλέχθηκαν (POS) και συμμετείχαν στη δράση, βρίσκονται σε κεντρικά σημεία και είχαν καλή πρόσβαση για το κοινό. Σε κάθε σταντ γινόταν ενημέρωση των πελατών και δινόταν το διαφημιστικό φυλλάδιο και το δωρεάν δείγμα. Το προσωπικό της προώθησης ήταν πολύ καλά ενημερωμένο και με πολύ καλή διάθεση να προβάλει το προϊόν και ευχάριστο στην επικοινωνία με το κοινό. Ο εμπορικός ακόλουθος του προξενείου μας στην Νέα Υόρκη κος Μιχαηλίδης εξέφρασε την άποψη ότι είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιούνται τόσο πετυχημένες δράσεις για την προώθηση της φέτας με πρωτοβουλία δημόσιου φορέα και ότι υπάρχει ήδη θετικός αντίκτυπος από το πρόγραμμα στον επιχειρηματικό κόσμο της Νέας Υόρκης. |
Από την Κυριακή 13 έως την Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019, ο ΕΛΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΑ, συμμετείχε στην έκθεση WINTER FANCY FOOD SHOW στο Σαν Φρανσίσκο των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων και ποτών στον κόσμο, στο πλαίσιο υλοποίησης του τριετούς Προγράμματος ενημέρωσης και προώθησης της Φέτας ΠΟΠ με διακριτικό τίτλο «Feta PDO. Let’s get real!». Περισσότερα από 80.000 προϊόντα εκτίθενται στην έκθεση αυτή, στην οποία συμμετέχουν πάνω από 1.400 εκθέτες από όλο τον κόσμο.
Ιδιαίτερα τιμητική ήταν η παρουσία του Γενικού Πρόξενου της Ελλάδας στο Σαν φρανσίσκο κ. Αντώνη Σγουρόπουλου και της εμπορικής ακολούθου κας Δάφνης Βιτσικουνάκη, οι οποίοι είναι αρωγοί στις ενέργειες προβολής της Φέτας ΠΟΠ.
Παράλληλα, τη Δευτέρα 14 Ιανουαρίου, 100 σπουδαστές της σχολής μαγειρικής "The Culinary Institute of America in California (CIA)", είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την αυθεντικότητα, την ποιότητα, τη γεύση και τις πολλαπλές χρήσεις της φέτας, καθώς και τη χρήση της στη μεσογειακή και τη διεθνή γαστρονομία, στο πλαίσιο υλοποίησης ειδικά σχεδιασμένων μαθημάτων με ομιλήτρια την βραβευμένη επαγγελματία chef και συγγραφέα κα Janet Fletcher.
Φωτογραφίες από τη συμμετοχή του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ στο WINTER FANCY FOOD SHOW στο Σαν Φρανσίσκο και από τα εργαστήρια στη σχολή μαγειρικής "The Culinary Institute of America in California (CIA)":
Από 29 Νοεμβρίου 2018 έως 13 Δεκεμβρίου 2018 στις ώρες λειτουργίας των εστιατορίων και για περίοδο 2 εβδομάδων ανά σημείο, πραγματοποιήθηκε η προώθηση της φέτας ΠΟΠ σε εστιατόρια της Γερμανίας. Η δράση αυτή περιλαμβάνει τη χρήση του προϊόντος στο μενού του κάθε εστιατορίου. Τα εστιατόρια αναλαμβάνουν να προετοιμάσουν ένα ειδικό μενού με συστατικό την Φέτα και να χρησιμοποιήσουν δικά τους κανάλια επικοινωνίας (λίστες αποδεκτών αλληλογραφίας, σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κ.λπ.) προκειμένου να ενημερώσουν την πελατεία τους για την προωθητική δράση. Σκοπός αυτής της δράσης είναι να βοηθήσει τους πελάτες αυτών των καταστημάτων να εξοικειωθούν με τη γεύση του προϊόντος και να ωθήσει τους υπεύθυνους να προσθέσουν σε μόνιμη βάση την Φέτα στις προμήθειές τους. Στη Γερμανία, επιλέχθηκαν συνολικά 7 εστιατόρια στην Κολωνία στο Ντίσελντορφ και στο Μόναχο, με κριτήρια τη δημοφιλία την ποιότητα κ.α..
Ο ΕΛΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΑ, με εκτελεστικό οργανισμό την εταιρεία NOVACERT, συμμετείχε από την Κυριακή 21 έως την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018, στην έκθεση SIAL Paris, μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων και ποτών στον κόσμο, στο πλαίσιο υλοποίησης του τριετούς Προγράμματος ενημέρωσης και προώθησης της Φέτας ΠΟΠ με διακριτικό τίτλο «Feta PDO. Let’s get real!». Περισσότεροι από 310.000 επαγγελματίες από όλο τον κόσμο επισκέφθηκαν την έκθεση, στην οποία συμμετείχαν 7.200 εκθέτες από 119 χώρες.
Παράλληλα, την Τρίτη 23 Οκτωβρίου, ο ΕΛΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΑ υλοποίησε εκδήλωση Τύπου στο Ξενοδοχείο Novotel Roissy, με ομιλητές τον Πρόεδρο του ΕΛΓΟ- ΔΗΜΗΤΡΑ κ. Νικολάο Κατή και τον Πρόεδρο του ΣΕΒΓΑΠ κ. Χρήστο Αποστολόπουλο.
Ιδιαίτερα τιμητική ήταν η παρουσία του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Βασίλειου Κόκκαλη, και της Συμβούλου Α’ Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων της ελληνικής Πρεσβείας στο Παρίσι, κας Ευφροσύνης Μητά, οι οποίοι είναι αρωγοί στις ενέργειες προβολής της Φέτας ΠΟΠ.
http://www.nagref.gr/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=287&Itemid=2117&limitstart=10#sigProIde3af8cd5a5
Σελίδα 3 από 3